Hate will get you everytime

kan inget mer än säga att gårdagen var perfekt, inte för mycket av något alls.
det var störtkul och spreciellt när vi hade raktävling hannah&mattias mot mig&romin.
romin blev rakad på alla möjliga ställen av mig (vemhadesagtnejtilldet?;) fast oturligt nog vann hannah&mattias.
jag kan väl bara mer än säga att det gick åt drygt 12 RAKHYVLAR så nu har jag inte en ända kvar.
men kul var det och jag hoppas att det inte tar långtid tills det händer igen.

nu är jag ungefär 97% säker på vad jag vill & det kommer såra en viss person.
visst jag är ett svin som gjort som jag gjort nu, men jag kan inte hjälpa att jag ibland tycker det är mysigt.
tyvärr är det som de är & jag måste tänka på mig själv.
men jag hoppas med hela mitt hjärta att vi kan vara vänner och umgås som vanliga människor.
förlåt mig!

det kunde kanske ha hänt andra saker igår som jag skulle blivit gudomligt glad över, om allt bara hade varit annorlunda.

alltså på tok för jävla snygg måste jag bara tillägga.

hihihihi, oh my gosh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0