I open my eyes

det går inte att sätta fingret på det.
är gråtfärdig, vill skrika rakt ut, vill gråta, vill slå.
men det läskiga är att jag inte vet varför.
det är något som gnagar inom mig & det tar kol på mig.
det är fruktansvärt plågsamt. :/

vet inte vart jag ska ta vägen, hit eller dit?
hur jag än vänder och vrider på allt så känns det som om det blir fel.
att jag känner såhär kan ha med och göra att jag läste saker jag inte skulle läst.
saker som är förbjudet för mig..

jag hatar otrohet, det är det värsta som finns & jag vill spy galla över alla som är otrogna.
idiotet, ahw sluta upp varför i helvete ska man vara otrogen?
dra dig ur förhållandet du är i istället, för det är tydligen inget och ha om man är otrogen.
jag blir galan, och jag vet inte vad som händer längre.

jag kan inte få ut mig allt det andra, för det går inte.
kan inte skriva det, det gör för ont.

i'm sick of this life, I just wanna scream: How could this happen to me?

that's all for dag.

p.s jag får nog träffa mattias idag vilket gör att jag nu har någon att vända mig till. d.s

förlåt.


Kommentarer
Postat av: ami

jag känner att jag behöver träffa dig snart jag saknar dig förmycket, det var allt förlänge sedan, och jag hoppas att du vill/har tid för med :)

2006-11-06 @ 13:42:32
Postat av: Karin Appelquist

Jag känner igen det där, med en känsla som man inte kan sätta fingret på man mår skit men man kan ändå inte förklara varför.

2006-11-08 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0