29 Maj 2012

Hej.

Det får helt enkelt gå någon vecka mellan inläggen..
Har inget direkt sug att skriva längre, men jag ska iallafall försöka ett tag till.
Det är ju egentligen skriva som jag är bra på, att kunna uttrycka mig i skrift..
men jag har tappat suget för detta helt enkelt. Fast jag vet ju att det är roligt att läsa sen i efterhand.


Veckorna flyter på och vi är snart inne i Juni månad! Vilket betyder att Wille Wonken (haha) blir hela 6 månader på lördag.. jisses.
Men han är så rolig nu! Han har börjat ta sig framåt och ålar runt som bara den, men tålamod har ungen inte så gott om, så när det går tillräckligt fort så blir han så arg och vrålar rätt ut, sen när man hjälper honom lite så blir han så glad så! :)

Han är sjövild när han sover med, snurra & ålar all världens väg, så får bulla upp med kuddar och täcken runt hela sängen för att han inte ska trilla ner. Kanske på tiden att han får börja sova i sin egna lilla säng, så man slipper sova oroligt. Sover ju skit när jag tror att han ska ramla ner för sängen hela tiden, vaknar flera gånger i timmen för att kolla så han ligger i sängen!
Får ta in hans säng i sovrummet och testa.. Det jobbiga är ju bara att han fortfarande vaknar typ 3 gånger per natt för att käka.. fast egentligen vill han nog mest bara snutta.. och napp tar han ju inte, har försökt så många gånger på natten att stoppa in nappen istället, men då blir han helgalen! :)

Men ska till BVC idag och höra hur vi ska göra, det känns inte riktigt blir mätt på kvällen eftersom han vaknar och vill äta. Kanske att man kan börja med välling? äh, vi får se vad dom säger.

Som sagt ska vi till BVC idag på 6-månaders besiktning, så han ska bli läkarundersökt. Ska bli spännande att se vad han väger nu :) Han börjar bli tunger det lilla livet.

En tandsing har letat sig fram också, har inte märkt någonting, men när vi var ute i Orrefors förra vecka så sa Marianne "men är det inte en liten tand där" jomenvisst serrö, det var det. Den syns väldigt mycket och känns med, men han verkar inte ha mått dåligt av det.. Men det ska ju upp några fler så det lär väl komma dubbelt upp då! ;)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0