Bebis nummer 2 ♡

Ja och så råkade jag visst publicera det första inlägget innan jag ens var klar.. nåväl, det märks att jag varit borta ett tag! :-)

Hursomhelst.. för drygt 1 vecka sen var våra lilla bebis beräknad. Men den lilla donnan valde att 4 dagar innan BF komma ut till oss.
Så alltså den 3 oktober, 11.50 kom vår efterlängtade lilla dotter till världen och vi blev 2 barnsföräldrar - Stort! 😁

Förlossningen gick bra, vaknade runt halv sju av värkar som snabbt blev intensivare.. ringde efter barnvakt och vid 08.30 var vi påväg in till förlossningen. Väl där inne så var jag öppen 7, nästan 8 cm. Blev ett bad och lustgas.. vilket var det enda smärtlindring jag hann med.
Men tacka gudarna för lustgasen!
Sen gick allt ganska fort och hon kom som sagt ut 11.50.
Det gjorde så sjukt jävla ont denna gången, mycket värre än med William! 😅

Sjuk känsla, man går helt in i sig själv. Jag upplevde det som att jag klev in i magen och var bebisen som skulle ut, märklig känsla.. men antar att det var lustgasen som gjorde sin påverkan också ;-)

Stannade kvar 1 natt och åkte sen hem. Hade nog stannat någon dag till om jag fått eget rum! Men nu fick vi dela så kändes bäst o komma hem.. helt klart!

William är jätte stolt över sin lillasyster och vill gärna hålla o klappa på henne.
Nu har han varit hemma i en vecka från blåbären så imorgon ska han dit igen :-) Som han längtat!

nähe får avrunda nu o försöka sova några timmar innan det är dags för amning o nattpasset. :-)

vi hörs kanske snart igen!









Minea Viklund
3630 g & 50 cm
♡♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meehh... varför har du inte sagt att er bm hade sånt fint namn? ;D :D <3 <3 <3

2015-01-01 @ 19:44:09
URL: http://rebeccapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0