Träningsvärk

Ah, har träningsvärk i mina ben och i min mage. 
Har gjort squats, 75 st på 5 minuter ("enfemma" utmaning) och sen plankan 30sek*2.. (Ja okej, inte riktiga plankan, utan "fusk" plankan, men man måste ju börja någonstans :-) )

Men någon annan träning har det då inte blivit idag, hade kunnat ta mig en sväng på gåbandet när William somnat, men njaa.. Det fick vara idag helt enkelt. 

Har även beställt hem en yogamatta, träningsboll, träningsband och zumba.. Kan man inte ta sig till gymmet får man ta hem gymmet till sig :-) har ju både ett gåbandet och en crosstrainer så ja.. Det finns ju lite resurser, det är bara hjärnan som ska hänga på också.. Jag vet ju själv att jag blir piggare och mår bättre när jag tränar.. :-) 

ja som ni märker så är jag inne i lite träningsmood.. Försöker äta GI också, det ska ju vara bra för oss med PCO. 

Så om jag skulle ta och kicka igång bloggen igen.. Men det kommer nog bli mest träningssnack, matsnack, och annat smått o gott.. Eventuellt kanske jag låser bloggen för att gå in mer på djupet.. Och det är jag nog inte riktigt redo för att dela med hela världen än.. 

Så nu var vi igång. Tjoho. 

Kommentarer
Postat av: Gitte Svensson

Ja, det är ju helt okey om du inte vill lämna ut allt till offentligheten, men samtidigt, namnger man inga och bara skriver ur hjärtat så kan man faktiskt få lite hjälp av andra. Jag själv är ju väldigt offentlig, men jag står ju för hur dan jag är där, men jag förstår hur du känner Jenny. Men allt är ju upp till dig själv, men när det gäller träning så tycker jag absolut att du ska delge dig, för du kan inspirera andra småbarnsmammor och även andra....Jag själv blir inspirerad av andras träning och min egna, det är därför jag skriver om mig själv och min träning.....Det pepprar mig själv helt enkelt! Kramis!

2014-01-18 @ 00:31:34
URL: http://gittesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0