May. 29, 2013

Det går kanoners hos dagmamman.
Han har nu fått vara där själv ett par timmar och har nu både ätit och sovit där.
Han verkar trivas bra för igår ville han minsann inte följa med mamma hem ;-)

Idag blev han liite ledsen när jag gick, men smsade sen med den ena dagmamman och han hade blivit lugn med en gång sen :-)

Så på måndag börjar en ny fas i våra liv, jag ska börja jobba och William ska få vara på blåbäret längre stunder.
Känns inte alls så kul när det blir riktigt långa dagar för honom (06.30-16.30). Tur det inte är så ofta bara, men har dåligt samvete ändå.

Nåja, det ska nog gå bra och det ska bli rätt skönt att börja jobba lite igen och få lite bättre inkomst än mammapennigen :-) Men jag är otroligt glad att jag kunnat vara hemma med William i nästan 1,5 år.

Nehe, ska börja ordna lite innan lillgangstern ska hämtas vid 14 :-)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0