Jan. 16, 2013

och så har det gått ytterliggare ett par dagar sen sist, men han inte riktigt tid att skriva särskilt ofta! Men det ska nog ordna upp sig med det också.

Dagarna flyter på och William har kommit in i någon "förtrots" misstänker jag, lagom skoj :) och detta är väll bara är en förvarning om vad som komma skall.. yeey ;)

Han har inte börjat gå än, utan är fortfarande rätt feg, men nu har han kommit på att man kan resa sig utan stöd, så jag tror att gåendet är runt hörnet, det är bara William som ska få lite mer kött på benen o våga ;)

nåja, nu vet ni att vi lever och här kommer det nu komma en mindre bildbomb.


(tidigare idag under ett mindre utbrott;)


(gosar med pappas tröja)


(älskade blommor)


(min älskade skitgris :)


(en bård i W:s rum)


(ny skänk i hallen)


(hittat mjöl:)


(45min bad)

och så avslutar vi med ett fint sms:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0