Depp

Ligger nerbäddad i sängen och halvtittar på tvn.

Lite smått depp ikväll, känner mig ensam ikväll. HATAR att Mattias åker på söndagar, hatar att Mattias åker iväg överhuvudtaget egentligen, men han måste ju.

Åh, känns bara tungt ikväll! Känns piss att vår lilla familj får så lite tid tillsammans egentligen!
Men det är bara att bita ihop, blir bara lite less ibland :-(.

Jaja, påtal om annat så börjar William bli lite tuffare och har börjat gå lite mera. Idag har han gått flera gånger själv och han ser så söt ur och plötsligt blev han bara så stor - min bebis! <3

nåja, fick ur mig lite galla iallafall.
godnatt!


(Williams rum kan också vara städat ibland:)


(värmefilt & så ska det låta i ensamheten)


(mammahjärtat blir överlycklig när barnet äter upp ALLT, händer.tyvärr allt för sällan).


(somnar mitt i leken ;)


(hemmagjord kinamat)


(liten får plats.överallt :).

p.s detta ska bli ett bra år - spännande.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0