sjukstugan fortsätter!

Jaha, så är det måndag och sjukstugan fortsätter! William har feber och jobbig hosta!

Var ner till läkaren, MEN så var William tydligen listad på Hälsocentralen o inte Astrakanen (som är mö bättre och som jag har). Var helt säker på att han hade den läkaren (som han dessutom har på bvc)..
Nåja, fick gå en trappa upp och nu väntar jag på att en sköterska ska ringa mig. Hoppas bara att vi får en tid idag! (därför bättre med Astrakanen som har drop-in).

Jag är också sjuk, samma som William men ligger några dagar efter..

Mattias åkte iväg till Trollhättan imorse, så här hemma får vi klara oss själva i sjukstugan och jag hoppas att han inte blir sjuk där uppe nu.

MEN.. trots att vi är sjuka och har lite oflyt just idag så kommer denna dagen verkligen bli en bra dag!! Vad detta beror på kommer ni nog få reda på lite senare under dagen! :) hiii!

nähe. återgå till att torka snoriga näsa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0