Så glad!

Är fortfarande i ett lyckorus.
Vid klockan 17 var vi nere på hammarströms och skrev kontrakt.
Och så har vi betalat in handpenning så nu är den i stort sett vår.

Vi gav 100' för den, så vi prutade ner den 15' - känns bra! :)
Tycker verkligen den är värd den pengen! Helt klart. Och vi kommer förmodligen bo där ett tag nu.
Och eftersom vi (jag) är totalt förälskad i lägenheten så känns det verkligen som ett bra köp & jag kommer verkligen att trivas!

Vi kommer få tillträde på lägenheten den 30/3 och om vi ville så fick vi den tidigare, för hon som bor där nu kan flytta när som helst.
Hade ju gärna flyttat så fort som möjligt, men vill få denna såld, så man slipper stå med dubbla hyror.

Ska bli så skönt med större och det ska bli så skönt att få renska bort all skit vi har nu. Tänk bara vinden, tror att 90% av det vi har där uppe i stort sett kan slängas.

Ska bli väldigt kul att inreda den nya lägenheten! Skulle ju egentligen gärna haft lite nya möbler - men det får vänta litegranna, får ta det vi har (vill ju egentligen inte ha svarta möbler, menmen)..

Men ett nytt köksbord ska vi ha och jag skulle egentligen vilja ha en snygg kökssoffa. Får kika runt lite på olika loppisar och second hand affärer. :)

Åååååh så glaaaaaaaaad! Längtar som en tok.

Vill ni se lägenheten så ligger den fortfarande ute på hemnet.. (http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-4rum-centralt-nybro-kommun-kyrkoesplanaden-29-3225295)

Mattias ska iväg imorgonbitti och jobba, så jag parkerar mig & lillkillen ute i soffan. Han sover redan i sin vagninsats, får se hur länge han sover innan han vill ha mat. Tyckte han kändes lite varm förut så tog tempen, han hade 37,6.. men sen är han ju väldigt varmblodig..

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0