lägenhet!

Hallå!

I fredags blev lillgrabben redan 6 veckor, förstår inte riktigt vart tiden tar vägen.. men det är så det är! :)
Något namn har han inte fått än, men idag ska det bestämmas vare sig Mattias vill eller inte, då kommer jag på ett namn själv! :)

Inatt sov jag & lillkillen i soffan, somnade där igårkväll och vaknade första gången vid 03, men vi låg så skönt så struntade i att gå och lägga oss i sängen. Och han älskar ju att sova på mig, då sover han som bäst. :) Fast det är väll inget jag ska vänja honom vid direkt, men ändå. :)
Känner mig alltså rätt så utsövd, eftersom vi sovit riktigt gott! :)

Om en stund ska jag ge bebis mat och vid 14 ska jag & Mattias och kolla på en lägenhet!
Jag var själv och kikade på den i onsdags! Och jag älskade den! Och hon som bor där sa att vi även fick komma idag så att Mattias fick se den! :)

Så i fredags var vi på banken och fick ett lånelöfte och så la vi ett bud på lägenheten!
Så på måndag skulle mäklaren höra av sig! :) Hoppas verkligen vi får den & att det inte är så många som vill ha den så att det blir budgivning! :)

Det är förövrigt en 4:a på 127 kvadrat! Som ligger på kyrkoesplanaden! Så håll tummarna för oss!! :)

Nu vaknade pluttis, dags för käk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0