Lista

Snodde den av Emelie, så nu har ni lite att läsa igen.

 

Dagens humör: Nöjd
Dagens mående: Glad
Dagens borde: Rensa kylen
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Ingenting
Dagens klädsel: Leggings & tröja
Dagens favoritlåt: Ingen
Dagens planer: Umgås med Wille (done)
Dagens vill ha: Gungstol
Dagens längtan: Mattias
Dagens beroende: William :)
Dagens tråkigaste: Regn

 

VEM
Vem är i rummet med dig? - Kissen :)
Vem önskar du var med nu? - Mattias
Vem fick du senast sms av? - Marianne
Vem av dina släktingar står du närmast? - Mamma
Vem ska du träffa idag? - Ingen
Vem ringde du senast? - Danne (min bror)
Vem saknar du? - Just nu, Mattias.. och William (haha).


VAD
Vad åt du senast? - Egengjord kräm
Vad har du på dig just nu? - Leggings och Linne
Vad hör du just nu? - Datorns surr
Vad har du på fötterna? - Ingenting
Vad för sjukdom hade du senast? - Hm, ingen aning.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Såg du smålandsnytt?"
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Få mig att skratta & var dig själv.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Spela songpop ;) haha
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Enligt bloggen renoverade om vardagsrummet i gamla lägenheten.


VAR
Vart går din drömresa? - Domikanska republiken
Var är din mobil? - Brevid
Var har du köpt tröjan du har på dig? - H&M
Var är din mamma just nu? - Förmodligen i Motala


HAR
Har du några piercingar? - Nepp (eller räknas öronen?)
Har du provat droger? - Skulle aldrig falla mig in.
Har du piercat dig själv någon gång? - Ja.. tyvärr! :P
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Mm
Har du något stort ärr? - Japp.
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? - Ja, det tycker jag!


HUR
Hur är du i skolan? - Går inte i skolan längre
Hur många har du varit tillsammans med? - Mattias är mitt första seriösa förhållande.
Hur ser du ut? - Just idag känner jag.. BLÄ.
Hur svarar du i telefonen? - "Hej det är Jenny"
Hur ser folk dig tror du? - Fråga dom
Hur var du som person för två år sedan? - Ungefär som jag är idag.
Hur var du som person för ett år sedan? - Som idag.


ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Beror på vilken dag du frågar.. haha
Är du singel? - Nepp
Är du beroende av nikotin? - Nepp
Är du kort? - Halvkort
Är du åksjuk? - Ibland
Är du helsvensk? - Ja
Är du allergisk mot något? - Inte vad jag vet.
Är du bra i skolan? - Går inte längre i skolan..


SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Ibland
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Haha Ne.
Skulle du vilja tatuera dig? - Ja
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Nej, blivit för gammal för sånt tror jag (saknar dock min tungpiercing)
Skulle du kunna adoptera? - Absolut!
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Jarå
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Ja
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Ja, jag har ju redan ett.
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Beror på vilken kroppsdel.. lilltån? absolut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0