Sista dagen!

Idag är det fredag, vilket innebär att jag ikväll jobbar mitt sista pass!
Har köpt en smörgåstårta som vi ska smaska på ikväll! :)

När jag var nere på stan förut så bokade jag även en tid hos frissan! Äntligen!
Mitt hår är som en enda stor risbuske.. fast platt.. haha! :)
Och utväxten ska vi inte ens snacka om! Så skönt att få det iordninggjort! Vet ju inte riktigt när det blir nästa gång!
Så klockan 9 imorgon ska jag befinna mig på guldsaxen!

Annars så vaknade jag vid lite innan 6 imorse och kunde inte somna om! Drygt!
Så vid halv sju gick jag upp och kokade mig lite gröt och kikade på Vakna!
Vid halv tio var jag dötrött igen, så tänkte jag skulle vila någon timme.. gick väll sådär.
Dom håller ju på att lägga nytt tak på huset, så precis utanför sovrummet höll dom på, kastade massa bråte och liften som pep hela tiden, så det blev inte så mycket med det vilan!

Igår så tvättade jag alla babykläderna! Så jag tänkte jag skulle ta och stryka dom nu och dela upp det i storleksordning. Vi har mest kläder i storlek 56 - bara så alla vet! ;)
Tvättade alla lakan till spjälsängen med, så får se om jag tar och bäddar lillsängen med! ;)

Nu är det inte särskilt lång tid kvar - 60 dagar för att vara exakt! Så snart har vi lille plutten hos oss! Guu vad jag längtar! Men jag hoppas ju att han kommer lite tidigare, typ i vecka 38 eller något! :) Och inte blir ett decemberbarn! :) Men what to do! Det är ju knappast jag som bestämmer!

Nehe, på med P3 och fram med strykbrädan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0