Sista arbetsveckan!

Är inne på den sista arbetsveckan på väldigt lång tid!
Ska bli så skönt att få gå hemma de sista veckorna och bara slappa!
Jag vet att dagarna förmodligen kommer att vara lite dryga, men så värt att! :)
Lär ju få fullt upp senare, så lika bra att vila upp sig!

Det har planerats in Danmarkresa vecka 44, har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra.
Det är med Mattias familj & Famljen sjövill.. Den där resan som jag för ett tag sedan var så sugen på! :)
Får se hur det blir med att, känner mig lite kluven, ena stunden vill jag åka andra stunden vill jag vara hemma!
Mattias lär ju inte följa med och det är då ca 3-4 veckor kvar till BF.. Hm.
Men dom skulle iallafall boka stugan, så får vi helt enkelt se hur jag gör. Ska klura lite på att!

Har ansökt om lite andra lägenheter med, så vi får se hur det blir med att. Vore ju fint att flytta och få ett extra rum! :) Så håll tummarna!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0