En bättre dag!

Imorse vaknade jag av att vår lille bebis hade ett riktigt gympass i magen ♥.
Fötterna syntes väl på utsidan och hela magen hoppade åt precis alla håll, så mysigt!
Det är verkligen är häfftig känsla samtidigt som det är helt skruvat att det faktiskt är en annan människa i min mage. :)

Han höll iallafall på en lång stund och det är så coolt att se när hela magen flyger omkring och det sparkas och boxas!! Även om jag håller på att längta ihjäl mig efter den lille så kommer jag nog ändå att sakna alla rörelse i magen när han väl har kommit ut!

Eftersom jag har en rellativt bra dag (än så länge!;) så tänkte jag ta tag i saken och plocka undan här hemma.
Är så sugen på att hänga upp mina höstgardiner och göra lägenheten höstmysig!
Men innan gardinerna ska upp behövs fönstrena bli tvättade - vet inte om det är för tidigt för detta?

Hur som helst - jag ska iallafall ner på stan en sväng, först till jysk för att köpa en insats med trådkorgar till Mattias graderob. Den svämmar nämligen över! Den är rätt liten hans garderob och han har för mycket kläder! Det går inte att hänga in mer där nu, det är totalt FULLT! Så tänkte äntligen göra något åt det! ;)

Ska nog ta en tur till ÖB också för att köpa hem ett nytt moppset, eftersom jag inte alls gillar det som vi har just nu! Trodde jag skulle bli helnöjd med detta som vi köpte men icke! (jag provade det hemma hos en tant och blev verkligen frälst - men hemma var det inte alls lika bra!).

Skulle även vilja ta en sväng om på torget för att köpa hem lite nya blommor (my gad vad tantig!), men det kanske får vänta.

Nu är visst ägget färdigt, så lika bra att käka upp att och påbörja dagens "to do" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0