Med glädje & sorg!

Fredagskväll!

Jag börjar med ett FETT grattis till Linnea & John som idag fick en liten kille! =)
Dom skulle ju egentligen ha 3 veckor innan oss, men den lille ville helt enkelt titta ut 4 veckor för tidigt.
Kan säga att jag är grymt avundsjuk och jag vill också ha våran lille plutt hos oss! :) Men snart så! :D
Stort GRATTIS iallafall!! :)

Mamma har varit här ett par dagar, så vi har varit i kalmar och ätit kinamat, varit på ölands köpstad och lite sådär.
Hon åkte hem idag men innan det så blev den en lunch på kebaben! Mmm! :)

När hon åkt så tog jag mig en fika med Rebecca, verkligen trevligt! Och jag kan ju inte säga annat än att jag verkligen har saknat denna underbara människa! <3 Och nu när hon flyttat hit (jiho) så hoppas jag på att vi kan återfå en bra kontakt igen! =)

Nu ikväll så är Timmy här, vi ska äta god mat och kika på Idol. Mattias håller just nu på att göra sin gooda rödvinssås och till detta blir det en go köttbit och hasselbackspotatis! :)

Fick reda på en sorglig sak idag! En arbetskamrat på jobbet gick bort idag, sådär oväntat! Verkligen sorgligt! :(  Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Becca

Kärlek <3

2011-10-14 @ 21:10:06
URL: http://rebeccapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0