En djungel!

Det är lite jobbigt att inse att man missat att skicka in ett papper till FK om graviditetspenning.
Så att utbetalningen som jag väntat mig den 27 utgår.
Hittade alltså ett papper idag som man visst ska skicka in för att få pengar - och jag som trodde allt sånt var färdigt. Tji fick jag!

Ringde FK för att försäkra mig om att jag inte skickat in det, jag menar alla papper ser ungefär likadana ut och det kändes som att just ett sånt papper har jag skickat in. Men icke.
Men hon sa att om jag skickar in det idag så har jag förhoppningsvis pengarna på kontot nästa vecka!

Det där med försäkringskassan och deras papper är ju en ren djungel så det är inte konstigt att man kanske missar ett litet papper, synd bara att det är ett rätt viktigt papper ;) Nåja, det löser sig.
Min man fick ju lön idag, får la snylta lite på honom! ;)


Igår var det en riktigt slapp dag! Jag låg i soffan med täcket och kikade på film nästan hela dagen! Så det blev inte många knop gjorda här igår. Idag blir det lite annat, ska plocka in lite tvätt, diska och kanske dammsuga.
Ska även ner till kvantum och handla lite (och posta brevet!!) så har lite att dona med idag iallafall.

Det är rätt skönt att kunna ta dagarna lite som dom kommer!

35 dagar
kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0