Extra besök på MVC!

Var på ett extra besök på Mvc idag för att kolla hur magen växt då den låg lite under kurvan förra gången.
Men nu har bebis växt till sig och sen förra veckan har magen växt 3 cm! ;) Så nu har jag ett SF-mått på 34! :)
Fick även lyssna på lillhjärtat som idag låg på 135 slag :) Mysigt!

Efter det korta besöket åkte jag ner till stan för att shoppa loss lite.
Köpte en liten skallra och ett par gulliga tofflor! :) Och så ett Laban-set från lilla pirat! :)
Var även inne en sväng på apoteket och köpte med lite salvor, amningsskydd, badolja och sådär.
Så nu är även det klart! Skönt!

Nu ska jag strax ta och diska undan lite sen gårdagen och sedan blir det nog slapp i soffan resten av kvällen!
Hade tänkt fara och handla, men fan jag orkar inte, får ta det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0