Bebis är välkommen!

Nu ser vi målsnöret... 1 dag kvar till beräknad BF... 1 dag.
Men det känns nog som om det kommer dröja en stund till, men nu är det ju verkligen på gång.
Jag menar inom 2 veckor (förhoppningsvis) har vi en familjemedlem till. Deja.

Tiden, ja tiden den har rusat iväg, fortare än jag trodde. Och jag antar att den inte kommer att stanna bara för att bebis har kommit, utan snarare gå ännu fortare. "Ta vara på tiden" - mm i will.

Det var typ det jag tänkte skriva. Nästa gång vi hörs har vi nog en bebis här hemma.

My lord!

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

ohh snälla du hör av dig till min telefon när bebis kommit då jag inte använder fb just nu ! Hoppas bebis kommer väldigt snart =)

2011-11-28 @ 17:44:00
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0