Utan energi!

Det där med att bara få tummen ur och göra att verkar vara jävligt svårt.

Måste finna lite energi till att ta tag i saker och ting, framförallt vårt boende.
Har skjutit upp allt alldels för länge nu! Så idag måste jag få endel gjort.
Men vart får man den energin ifrån?
Städa, diska, bädda, vika tvätt, laga mat, duscha OCH jobba ikväll.
Kan bli att jag tar hälften idag och hälften en annan dag, brukar bli så.

Har noll energi.. och helst måste jag vila minst 1 timme innan jobbet, annars dör jag & min rygg!
Men, hade jag bara satt igång med grejerna med en gång som jag tänkte det hade jag nu varit färdig i princip. Så typiskt mig att skjuta upp allt!

Imorgon blir det dessutom brandutb från 12,30-17,30 därefter jobb till 22 ( HUR SKA JAG ORKA DET DÅ?).
På Onsdag har jag bara möte, men mötet uteblir och vi ska ha självförsvar på friskis istället, mah?
Sen jobbar jag helgen, puh, och veckan efter ska vi nog avtacka Ingela & sen är det födelsedagskalas för Mia som fyller 25 år (gammal! :D).

Nehe, energin har ännu inte funnit mig, men får väl ta tag i att ändå.. ingen återvändo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0