Lite roligt...

Läser igenom gamla inlägg

"nu är jag ungefär 97% säker på vad jag vill & det kommer såra en viss person.
visst jag är ett svin som gjort som jag gjort nu, men jag kan inte hjälpa att jag ibland tycker det är mysigt.
tyvärr är det som de är & jag måste tänka på mig själv.
men jag hoppas med hela mitt hjärta att vi kan vara vänner och umgås som vanliga människor.
förlåt mig!"
- Skrivet 17/9-06.

Här har jag kommit fram till att jag INTE ska försöka med Mattias. Haha.
Man kan ju säga att den dissen inte gick hem, tydligen!
För nu sitter jag här 4 år & 8 månader senare, sambo med Mattias och väntar hans (& mitt) barn.
Haha, tänk vad livet kan förändras! ;)

Vilken tur att han inte gav upp! ;) Älskling då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0