Fin dag!

Jätte fint väder ute idag, när klockan var halv tio var det redan 23,4 grader ute. Härligt!
Satt ute på balkongen en stund, men herregud så varmt, plus att jag inte gillar att sola egentligen, så himla drygt!

Men.. en dag som denna (och alla andra dagar med iofs) så skulle jag kunna göra ALLT för att bo i ett hus.
Får nog ta tag i det där snart! Iallafall ta ett snack med banken om ett lånelöfte och sen ge sig ut på jakt på riktigt! Har hittar endel hus som jag kan tänka mig! Dock inge i Nybro, utan i orrefors & flerohopp!
Äh, får se! Här kan vi ju inte bo i evigheter.

Helst skulle jag ju vilja flytta innan pluttisen kommer. För här är det så trångt! & så tre katter på det! Neee.. känns lite väl. Men Mattias vill ju inte flytta till en lägenhet igen, utan ska vi flytta ska de bli till hus. Så det får helt enkelt bli till att ta tag i husletandet på rikitgt kanske?

Nu hade jag tänkt mig att diska & laga lite lunch. Ska ta det lugnt idag eftersom min rygg inte är helt okej sen allt springade på jobbet igår.

Imorgon kommer dessutom Mattias hem! WIHO! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0