Ett litet inlägg!

Kissen börjar repa sig! Dock inte så lätt att få i 'na mediciner, men det går! :)
Blev dock ett dyrt besök, men allt för min lilla kisse! Nu ska vi iallafall ta och försäkra dom allihop!

På torsdag ska jag & Linnea till Ullared och shoppa loss litegranna!
Ska bli skoj var ett tag sen jag var där nu! Ska skriva en liten shoppinglista! =)

Och fredagsgrejen gick finemang! Är inte riktigt mogen att berätta vad det handlar om än!
Men, det kommer.. jag lovar! :)

Nu dricka lite sockerdricka! Tjosan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis. Kul att du ni ska ha barn!

2011-05-04 @ 12:27:20
Postat av: emelie Nordmark

tack så mycket, det börjar bli tungt och jobbigt nu..

Men snart så är det dags =)

2011-05-04 @ 21:07:22
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: någon :)

en bäbis på gång? ;)

2011-05-07 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0