Mars 1, 2011

Har verkligen haft en slappis morgon, Gick upp vid kvart över nio och har sedan dess inte gjort ett dugg. Härligt!
Men snart dags för att ta tag i både tvätt & lägenheten.
På torsdag skulle det bli uppåt 4-5 plusgrader! Så är det fint väder och skönt när jag slutar jobba så ska jag banne mig tvätta mina fönster, de är SÅÅÅ skitiga, det är skämmig. Tvättade de ju aldrig i höstas. Så ni kan ju tänka er.

Ja, är ledig två dagar nu! Har lite att dona med. Måste ner till cykelaffären för att få ordning på mitt lås och när jag ändå är i den delen av stan ska jag nog ta en tripp ner till netto. De hade en fin ljuslykta, så ska kika in den tänkte jag! 

Ska även försöka få in en dejt med mitt lilla hjärta Jessica. Var länge sen! 

Nehe, sortera upp tvätten. Hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0