Tidig söndagsmorgon!

Godmorgon!

Vaknade upp strax innan halv sju imorse med. Så det var bara att stiga upp. Har precis satt på en maskin tvätt & ska snart börja diska tänkte jag. Frukost har jag redan ätit, men förmodligen blir det en liten frukost till när Mattias ska ha! ;)

Ute är himlen klarblå och solens strålat lyser så skönt! Isa ligger just nu i klätterställningen och solar sig! Även mina små djur älskar solen! Nu hoppas vi på vååååår! =)
Det är ju faktiskt 20 mars nu, så våren borde vara på ingång!

Igår var vi ute i orrefors en sväng där vi tog den allra första vårfikan ute i solen. :)
Mattias & Esa grejade med bilen så den ska gå igenom besiktningen. Men som jag sagt innan, förhoppningsvis blir det en ny bil inom en snar framtid, av alla möjliga olika skäl! =)

Annars så är mitt huvud fullproppat med alla möjliga olika tankar, mest bra, men även lite dålig med. Skyller på våren! Är det inte så att till våren brukar alla känslor bli uppochner och man vet verken ut eller in?
Fast.. så är ju inte fallet här, jag vet precis vad jag vill, men tankarna flyger runt ändå.

Herregud vad jag skriver luddigt, men det är ungefär så det är i mitt huvud.. luddigt.. och fluffigt, haha. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0