Lathund

Herregud, idag ligger jag verkligen på latsidan. Men är så fruktansvärt trött.
Tog sovmorgon, vaknade strax innan 9, gick upp och kikade på gårdagens BB-avsnitt och käkade frulle.
Har förälskat mig i BB, så grymt kul! =)

Sedan dess har jag suttit i soffan och slötittat på allt möjligt. Sitter fortfarande i nattlinne liksom.
Skulle gärna kunna sova hela dagen! Herregud vad trött jag är.
Men snart blir det ändring, måste slänga in mig i duschen & hitta på något att äta. Drygt.

Ska även jobba ikväll, börjar vid 16! =) Och när jag kommer hem så är min man förhoppningsvis hemma och sover. :)
Sen jobbar jag dag imorgon, sen är jag ledig 2 dagar. Skönt!

Nehe, om man skulle ta och sätta igång.

~spänningen stiiger~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0