En morgon!

Godmorgon!

Har dock varit vaken sedan sju tiden. Har sovit apdåligt inatt eftersom mattias har stökat runt HELA natten, det är som att sova med ett barn, han pratar, han sparkas, han ropar, han puttas and so on. Trött blir jag.
Själv har jag varit så jävla varm, svettats som en gnu typ. Härlig natt, verkligen!
Mattias (som var uppe tidigt) har somnat om nu, han ligger här brevid och snarkar, funderar på att sparka lite på honom. Moha.

Dessutom börjar jag bli hungrig nu, så ska väll ta mig upp duka fram lite frukost.
Efter frukosten blir det till att slappa och göra sig iordning eftersom jag börjar jobba vid 12.30, big suck!
Missar mello, suuuuug! Imorgon har jag dessutom den UNDERBARA delade turen. Love it (not!).

Äh, sluta klaga nu, gå och laga frukost me da istället. Okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0