6 Mars 2011

Vid halv fyra i eftermiddags lämnade Mattias mig för denna vecka. :(
Jag saknar honom redan! ♥ Tur han kommer hem på torsdag igen!

Annars har dagen flytit på, har varit fint väder men jag har verkligen inte utnyttjat det. Var seg hela förmiddagen och låg kvar i sängen (med ett uppehåll för frukost) till typ halv ett. Det var jäkligt gött ska jag tala om för er. =)

När mattias lämnat lägenheten slängde jag på "girls just wanna have fun" och dansade hela kvällen.
Eller inte. Jag lagade lite mat, lax blidde det idag.. men blev inte så gott! =/ typiskt!
Efter maten ringde jag min underbara vän & svägerska Jessica. Vi tog en promenad och snackade litegranna.

Just nu rullar Helens små undervärk på tv:n, mitt smink är avtvättat och tänderna är borstade!
Om en liten liten stund ska jag ta och lägga mig för att sova! Först ska jag skicka iväg ett sms till min underbara sambo!

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0