Veckan!

Godmorgon!

Sitter just nu i sängen och hör hur fåglarna kvittrar där ute (som de iofs har gjort sen 4!!!).
Solen skiner och det är förmodligen riktigt varmt och skönt ute!
Får se vart dagen tar mig, det pratades om att jag, marianne & Jessica kanske skulle ses och hitta på något efter 14, men vi får se hur det blir.. vore ju trevligt annars, rätt tråkigt att sitta här hemma.

Imorgon är det onsdag som vi först inleder med att gå in i en ny grav-vecka, alltså vecka 19, spännande!
Framåt lunchtid ska jag även iväg till sjukgymnast för att få lite övningar och dylikt för foglossningen, som förövrigt känns bra nu när man bara vilar och inte gör så mycket.
Ska även försöka träffa Hannah & Jessica en liten sväng.. :)

På torsdag är det inget planerat, Mattias kommer hem framåt eftermiddagen, så det brukar vara rätt så lugnt.
Sedan är den efterlängtade fredagen! Då vi ska in till Kalmar för att göra ultraljud! 07,30 ska vi vara där! Det ska bli himla spännande.

Har inte riktigt bestämt oss än för om vi ska ta reda på könet eller inte.. Jag båda vill & inte vill, så vi får se när vi väl är där. Det är ju inte ens säkert att h*n vill visa det ;)

Så var det med det. Får se om jag uppdaterar något mer denna vecka. Förmodligen blir det på fredag.

Nu ska jag käka frulle. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0