Vecka 17

15 Juni 2011

Herregud vad tiden springer iväg egentligen. Redan snart i mitten av Juni, helt sjukt ju.
Men ändå skönt att tiden går rellativt snabbt iallafall. Nu är det endast 16 dagar kvar till RUL! :)

Idag går vi in i vecka 17 :) Wiho! Nu väntar jag spännt på någon liten buff eller spark. Vet att det kan ta ett par veckor till, men det är väll det man väntar på ;) (och RUL!).

Förövrigt har jag beställt hem ett stödband till ryggen idag, som jag ska ha på jobbet & när jag är ute en längre period. Förhoppningsvis hjälper det litegrann iallafall. Får det antingen på fredag eller i början av nästa vecka!

Känner mig egentligen liiiiite stressad. Börjar jobba vid 14 och jag håller på att tvätta två maskiner som även ska in i torktummlarn samt äta mat. Har även hunnit duscha och dammsuga lite lätt. Kan ju tillägga att jag kom igång vid kvart över elva.

Jobbar till halv tio ikväll och sen jobbar jag tors & fre dag sen ledig två dagar! Sen börjar semesterperioden! Och jag har då endast drygt 13 arbetsdagar kvar till min semster! Så underbart!

Nehe, måste kolla till potatisgratängen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0