Tråkig dag!

Denna dag är nog i särklass den absolut tråkigaste dagen i mitt liv. FY fan vad dryg dag.
Imorgon ska jag iallafall ta och daska upp mig, ner på stan och till jobbet för att lämna sjukintyg (om det nu kommer på posten imorgon), sen ska jag handla litegranna (kommer vaa döö mycket folk).. Men what to do.
Hade tänkt att göra en räkcoctail till mattias när han kommer hem imorgon med. :)
Så ska bara handla lite smågrejer, så kanske bara behöver sticka in på coop..
Får se om jag ska förbi systemet med och handla åt Mattias..

Ne, annars var det inte så mycket mer.
Mattias chef fick nu i eftermiddag en liten dotter!
Så ett stort grattis till er Ulrika & Daniel!

Åh vill att det ska vara NOVEMBER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0