Godmorgon!

Godmorgon!

Har varit vaken sedan strax efter fem, lite lätt drygt sådär.
Men vad ska man göra när man inte kan somna om? Jag låg iallafall kvar i sängen till halv sju, sen fick det vara nog. Gick upp och gjorde mig lite frukost (scones!!), så nu har jag precis avnjutit det och kikar på nyhetsmorgon. Har ställt fram en skål med körsbär med, himmelskt gott!

Men om en liten stund ska jag ta tag i detta, har lite att dona med idag. Måste städa! & lite senare händer en liten spännande grej, som jag kanske berättar om senare ikväll beroende på hur allt blir. :)

Annars är det första dagen på min sjukskrivning, känns lite halvdrygt, men vad ska jag göra. Känner även nu att ryggen & fogarna även gör ont när jag inte jobbar, utan bara gått lite längre. Så får nog bara inse att det var bra för mig att bli sjukskriven trots allt.

Nehe, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0