"fisk"sprattel! :D

Nu ikväll så har mina nojjor försvunnit, har kännt tydligt sprattel! :)
Verkligen kittlar i magen, så svårt att beskriva, men himla mysigt!

Lagt över lite bilder från mobilen med, så kommer lite bilder i slutet här.
Tog en magbild idag! Synd bara att min "första" magbild från typ v9-10 är borta.. hade varit kul att jämföra. =/
Nåja, så kan det vara. Har inte velat ta eftersom jag inte tycker att något har hänt..
Men nu när jag ser bilden så ser jag att det visst har hänt lite. Visst att jag hade (tjockis)mage innan.. men inte såhär tror jag dock! ;)

Förövrigt har jag inte städat idag (nehe?!?), men har haft sån fruktansvärd värk i ryggen så har inte orkat!
Har varit en väldigt trist dag, men vad gör man?! Hoppas ryggen är bättre imorgon så jag kan jobba iallafall.
Får nog ta och åka till läkaren iallafall och se vad han säger, kan ju inte slita ihjäl mig direkt.
Vi får se hur morgondagen ser ut.


18/3 positivt gravtest! :)


29/4 tidigt VUL.. 9+1


13/6 Mage 15+6 :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0