Ett par ord.

Godkväll!

Ska alldels strax göra mig iordning för sängen.
Tänkte bara ta och knåpa ihop ett par rader här innan.

Har varit väldigt varmt de senaste dagarna och att då befinna sig på jobbet har inte varit roligt alls.
Har varit ÄNNU varmare och kletigare inne, så att komma ut var som en ren befrielse.. trots att det är över 25 grader ute..
Trodde det skulle vara svalare idag, men icke! Känns som det varit den hetaste dagen hittils!

Imorgon är jag iallafall ledig och då ska det givetvis vara dåligt väder och regna!
MEN inte mig emot, då kanske jag hinner & orkar ta tag i lägenheten som är ett enda stort kaos.
Skulle vara himla skönt att få det gjort!

Mattias kommer ju inte hem imorgon heller, utan är inte hemma förens på fredag kväll. Så helgen kommer vi förmodligen inte ses så mycket eftersom jag jobbar. Men det får gå ändå. Snart är det semester och då ska vi hinna umgås! :) Måste planera lite vad vi ska göra!

Idag är det onsdag och jag går in i ny vecka, alltså vecka 16 (15+0) idag. Herregud vad tiden går. Men det är skönt det!

Nehe, nu ska jag ta mig ett glas samarin innan läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0