En lite uppdatering!

Godkväll i hettan!

Helgen har varit fullspäckad, men himla trevlig.
Har hunnit med en mysig grill&spel kväll hos John & Linnea samt 60-års kalas i flygsfors.
Kommit hem rätt sent båda dagarna så igår var vi helt slut.
Åkte och handlade sen grillade vi lite kött & åt nypotatis, det var gottis! =)

Imorse var det första dagen på MITT schema, ja.. gissa vad, jag försov mig! Jag vaknade 06,40 & börjar vid 07,00.. Men jag hann.. typ.. kom några minuter efter sju, men ändå nöjd med mig själv! ;)
Jobbade dessutom en jobbig A-tur! Men jag får helt enkelt vänja mig! Nu när jag gått upp i tid så är det de man får räkna med! A-turer & C-turer. Men kom fram till en rätt bra sak idag.. Att jag har mina "lugna" veckor när första semesterperioden är. Så jobbar inte SÅ himla mycket, vilket känns himla bra. Är lite nervös inför sommaren, kommer bli grymt jobbigt. Gah.

Annars så rullar allt på som vanligt, bara idag tycker jag att min mage blivit lite mer "hård", så den börjar nog ta fart och växa litegranna tror jag, mysigt! :) 25 dagar kvar till ultraljud ♥ längtar så mycket!

Nehe, nu ska jag nog börjar göra mig iordning för sängen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0