29 Juni

Får visst bli ett litet inlägg idag med! :)

Igår eftermiddag åkte jag & marianne över till Öland, stannade till på möllstorps camping och lapade lite sol.
Det var så himla skönt & vi ville knappt åka därifrån när klockan började närma sig 19.
Vi åkte sedan en sväng förbi Ikea för att kika, men tycker det är nästintill tråkigt att gå där inne nu när man varit där så mycket. :P
Hem kom jag iallafall med en flaska äppelmust och en påse med snören, haha.
Så tack till en trevlig eftermiddag, skönt med lite avbrott i den annars så tråkiga vardagen!

Sovit rellativt gott, förutom att jag vaknade vi halv åtta av att grannen HAMRAR och borrar, vem fan gör det klockan halv åtta? Idiot! Sen hade ju fåglarna opera lektioner precis utanför fönstret så de skrek (sjöng) som bara den, då hade jag mer än gärna haft en luftpistol och skjutit dom - som den sanne djurvän jag är! ;)

Hur som helst kunde jag tillslut somna om och vaknade vid halv tio. Upp och käka frukost och kika på 7:th heaven eller vad det heter. Sen satte jag mig vid datorn en stund och nu börjar klockan ticka på. Ska börja göra mig iordning och sedan fara ner till sjukgymnasten! Så det var bra att jag var iväg igår och inte bara latade mig, för idag har jag ont i ryggen och inte tala om igår kväll!
Efter sjukgymnasten blir det förhoppningsvis en sväng ner till jobbet, så jag HOPPAS jag får mitt sjukintyg IDAG! annars får jag åka ner till läkaren och be han skriva ett till mig nu. Skulle ju lämnat in det förra veckan! Känns ju lite sådär att de glömt bort att skicka det!

Nehe, nu ska jag avrunda.

2 dagar kvar! =)

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Har inte kunnat svara till dig förrän nu, suttit vid en annan dator och jag har glömt ditt lösen men nu sitter jag vid den gamla datorn så nu kan jag komma in =))



Ja vi har köpt hus, i emmatorp. fagerslättsskolan typ. Så senast 27e sept flyttar vi in =))



Lillan är imorgon 3 veckor!! tiden går hur fort som helst :O Ja shit 5 månader , tänk att om 5 månader är du mamma =))



Ohh tack så mycket, det är kämpigt med pumpning men ska försöka ett tag till , vill ju att lillan ska få så mycket näring som möjligt.



Ultraljud har ni gjort nu ja, nå är det Saga´s framtida pojkvän du bär på???? ;-)

2011-07-01 @ 16:24:41
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0