Long time ago!

Gick upp väldigt sent idag! Klockan var närmar tjugo i ett när jag äntligen drog mig upp ur sängen (okej, jag var uppe vid halv elva och käkade frukost, men direkt tillbaka i sängen igen!).
Anledningen till att jag gick upp var för att Mia skickade ett sms om att vi skulle ta en fika vid halv två.. :)
Och anledningen till att jag låg kvar så pass länge var för att den lille sparkade förfullt och det är nog första gången jag har kännt det så starkt! Så då ville jag ligga kvar och bara känna hur han sparkade och levde där inne! ;)

Gud så härligt! Nu hoppas jag på att sparkarna kommer oftare och att även Mattias snart ska få känna av det med! =)

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med lite grejer, dels vara på ölands djurpark, vara i Motala & shoppat loss på Gekås! Handlade lite bebiskläder och sådär! tänkte ta kort på det och lägga upp här, när jag har ork och tid! ;)

Mattias är inne på sin sista vecka innan semestern! Och jag är inne på min sista vecka sjukskrivning, sen börjar jag på semestern på måndag! Hur det blir efter semestern vet jag inte riktigt än. Men ska försöka jobba eftersom det går rätt så bra med bältet (okej, har ju inte testat att jobba med det, men ändå). Vill ju inget hellre än att jobba! Och då kommer jag ju ändå inte jobba så länge till! Så det är så det ser ut iallafall!

Vi har inte så mycket planerat under semestern dock. Men vi ska iallafall göra iordning i förrådet, rensa och kasta så det nästintill är tomt där inne! Ska även handla en ny byrå att ha där inne.. Om jag inte nämnt det innan så är det tänkt att vi ska ha det som skötrum.. och lite förvaring till bebisen! Man får helt enkelt göra det bästa av situationen! Det blir nog bra! :)
Men drömmen är ju att vi snart ska hitta det perfekta huset! =)

Nehe, nu börjar klockan ticka iväg! Måste ner och ändra tvättid också innan jag far iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0