Lite frågor!

1. När plussade du? Den 18 Mars 2011

2. Vad fick dig till att göra testet? Ren nyfikenhet!

3. Vad var första tanken? WHAAAAAAT?! :)

4. Vad sa din partner? haha han sa "coolt" :P

5. Vem av dina vänner fick veta det först? Det var Emelie, skrev till henne på en gång när jag plussat! :)

6. Vem i släkten fick veta det först? Jessica (Mattias lillasyster).. =)

7. Har du mått illa? Jarå, det har jag verkligen gjort.

8. Några typiska symptom? Dom vanliga typ! :)

9. Är du sugen på något speciellt i matväg? Nje inte direkt!

10. Något du absolut inte kunnat äta? Bröd kunde jag inte äta de första veckorna då jag fick fruktansvärd halsbränna av det och kräktes upp allt. Men på senare tid har jag nu kunnat börja äta lite bröd igen (åh så gott!!)

11. Har du varit tvungen att sjuksriva dig? Ja tyvärr!

12. När var ni på UL? 1 Juli 2011 :)

13. Vad har du för BF? 29 November!

14. Har ni tänkt ut några namn? Nepp, bara mellan namn :)

15. Vad tror ni det är för kön? Pojke ;)

16. Vad känner du inför förlossningen? Jag känner inte så mycket än! Mer än att det är en grej man måste gå igenom för att få ut den lille. Kommer nog komma mer känslor ju närmare det blir! ;)

17. När köpte du de första bebiskläderna/sakerna? Den 5 maj, var på Gekås, köpte då en liten body! ;)

18. Vilken vagn ska ni köpa? Oj, ingen aning! Men skulle nog vilja ha en Emmaljunga!

19. Var kommer bebisen att sova? I sin säng ;) Som kommer stå i vårat sovrum!

20. har ni tecknat någon gravidförsäkring? Nej, inte än!

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

jag kan rekommendera trygghansa gravidförsäkringen. både den är som är gratis nu och sen den som kostar 1050:- som du kan teckna sen när du är i runt vecka 27 har jag för mig. den försäkringen gäller till barnet är 6 månader och du behöver inte ha brått med att skaffa nästa med en gång barnet är fött som det är med de flesta försäkringsbolag.

2011-07-04 @ 17:26:34
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0