Det är en liten.....

1 Juli!!

Nu är snart denna dagen över, som jag längtat efter just denna dag.
Kan ju börja med att berätta att jag har sovit URuselt inatt, var så rädd att försova mig (plus att Mattias snarkade som en jäkla gris och det var över 26 grader i sovrummet).
Men vaknade iallafall till när klockan ringde strax efter 06, trött som en gnu, men ändå överlycklig att dagen äntligen var här!

Fick liv i Mattias och vi åkte härifrån kvart i sju! Var inne vid sjukhuset strax efter sju och skulle då ta och försöka oss att hitta till hus 18, plan 5.. men det gick galant! Var ju skyltat hela vägen! ;)

Så vi kom till Ul kvart över sju, hade tid vid halv åtta.. den kvarten var nog den drygaste av alla kvartar!
Men när klockan var några minuter över (!!) halv åtta så kom barnmorskan Rolf  (;)) och visade oss in till ett rum. Där fick jag klä av mig och så massa klet över magen! Hua vad nervös jag var, tänk om det inte fanns något därinne? Usch hade lite halv småpanik där ett tag.. men så kom det fram.. en ljuvlig underbar liten varelse.. :)

Det var sådan mäktig och rolig känsla att verkligen få se att det var någon där inne, som levde & sprattlade!
Allt såg jätte fint ut, precis som det skulle! Och jag fick samma datum som jag redan har haft för BF - 29 November! (så man får la ställa in sig på att det blir en decemberbebis! ;)

Dessutom.. så öppnade vi julklappen innan julafton så att säga och tog reda på vad det var för sort ;)
Eller.. jag såg var det var och frågade om det var så.. och då sa han "ja jag tycker det ser ut som det" :)
Men han sa dessutom att man inte ska vara 100% säker, för det kan vara FEL, meen vi har ju haft den känslan hela tiden. Vill ni veta vad det blir? om inte.. sluta läsa nu! :)

Vi väntar en liten......... Pojke!!!!! =)

 

Här är två bilder på våran lille prins! Inga jätte bra bilder, men spela roll! :) Han finns då där!

Nu.. ska vi bara komma på ett passande namn också.. några förslag? ;)


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

vilken underbar känsla det är när man ser bebisen i magen på ul :)) Jag har många pojknamn på lager, vad tycker ni om för slags namn? korta/långa? =))

2011-07-03 @ 21:11:58
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Mikaela Kronberg

Grattis =)



Visste inte att du väntade barn och så nära nu ;) Mys pys och du har en fin tid framöver =)



Kram

2011-10-05 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0