Underbart!

Kom hem lite senare idag. Slutade egentligen vid två, men kom inte från jobbet förens tjugo i tre ungefär. :)
Direkt efter jobbet åkte jag till kvantum och handlade lite grejer till middagen, blir thaikycklinggryta idag.
Handlade även lite smått till köket, en duk och två ljuslyktor, har bestämt att det blir grönt där nu i vår.
Får se om jag sätter upp att nu, är så sugen, men är ju inte riktigt vår än. Äh vi får se, ilandsproblem där ja! :)

Ska strax hänga in tvätten och sedan diska upp det lilla som finns. Sen ska jag dona lite i köket innan jag börjar med min gryta!

Förövrigt fick jag idag veta att redan den 2 Mars så får jag fast tjänst! Det är ju snaart! :) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0