Tidig morgon!

Godmorgon världen!

Har varit vaken ca 1 timme och skulle mycket väl kunna tänka mig att krypa ner i sängen igen.
Längtar tills det blir lite ljust ute när man stiger upp, vore på sin plats nu.

Mattias har iallafall åkt iväg och vi får se när han behagar att komma hem igen! :) Beror nog lite på hur mycket det är att göra på det gamla bygget.

Nu är frukosten uppkäkad och jag ska strax gå och dra ett par varv med tandaborsten sedan ta min brum brum till jobbet. Jobbar sedan till klockan 14 och därefter ska jag träffa Jessica och vi ska baka Makaroner (haha) =)

Tjoflööjt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh, makaroner var det ju inte. Isåfall få du ta med en borr för jag har ingen ;)

2011-01-11 @ 06:45:58
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0