En trevlig? måndagsmorgon!

Godmorgon (alldels för tidigt!)!

Jag hade verkligen problem med att somna igårkväll.
Kom i säng runt elva snåret, började läsa, var väldigt trött, släckte vid tjugo över.
Men icke, krypningar i hela kroppen, helt omöjligt att sova. Vandra runt lite i lägenheten, dricka, vandra, lägga sig, väldigt trött igen.. men icke, krypningar igen. Sista gången jag kikade på klockan var hon närmare 01.00. Inte så kul. Trött och illamående när Mattias gick upp. Vill kräkas (brukar bli sån när jag inte sovit mina timmar).

Men, det är bara te att bita i det sura äpplet, stiga upp och göra sig iordning. Äta frukost och göra sallad som jag glömde igår (my gad mitt minne börjar verkligen svikta!).

Slutar vid 14, då ska jag hem laga lite käk, blir någon sorts gryta idag, tog upp grytbitar igår. Sen ska jag plocka lite här hemma innan jag slappar rejält i soffan. Inte somna bara, för gudsskull inte somna! Måste vara trött tills ikväll så jag somnar vid 9, det hade varit underbart.

Men nu.. ja nu rinner tiden iväg. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0