En massa babbel!

Så, nu har jag jobbat mina timmar! Skönt att ha det överstökat.
Dagen har gått i ett idag tycker jag, verkligen skönt när allt går som det ska.

Var inne hos chefen en sväng och fick då veta att jag får fast i kommunen nu i vår (wiho!) och att jag därför ska ha semester i sommar! My gad, min första semester! Wonderfull, efter 4 år så vill man gärna ha lite semester! ;)
Får se vilken period det blir, ska höra med mattias vad han tycker. Första perioden börjar ju midsommarveckan! Känns ändå lite tidigt! Nåja vi får se. Men det var iallafall himla härligt att veta!
Nu ska här planeras! :D

Förövrigt så har jag nu slängt i två maskiner tvätt, har två till :( fy vad tråkigt!
Har egentligen tre maskiner, men julgardinerna får fan vänta tills jag har lite mindre.
Ska laga lite käk nu med, blir bara en vanlig pastasås med pasta idag, orkar inget annat.
Sen blir det ner i tvätten och så diska, ska försöka plocka undan lite, tömma kattlådan och greja lite med.

Imorgon tänkte jag ta en tur ner till gymmet, eftersom Mia har svikit mig och börjar på friskis istället så får jag pallra mig ner själv. Men det ska la gå. Jag hittar nog! ;) Kanske att man tar sig en simtur med, får se vad jag orkar.

Och nu har jag precis betalt alla jäkla räkningar, så trist är det. Även om jag betalade med Mattias casch nu (men jag för ju självklart över pengar när jag får lön på torsdag så nu behöver ni inte undra över det) så är det trist. Fy vad tråkigt med räkningar. Och fler utgifter lär det bli, men det gör mig inte så mycket! :)

Hade förövrigt världens mysigaste dröm inatt. :)

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Grattis vad kul, måste kännas super skönt med semester :D Jasså har simhallen öppet nu? jag skulle behöva gå dit och simma men inte varit där på 10 år! :O

Visst är det härligt med underbara drömmar :)

2011-01-26 @ 09:33:21
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0