2 Januari 2011

Börjar året med en släng av illamående. Hua! Har varit illamående och haft halsbränna hela dagen. Suger hårt.
Mindre kul att man jobbat 7-16 och mått illa. Men det gick ju, trots många hulkningar, höhö.

Var förövrigt väldigt trött när klockan ringde imorse, men nog fan tog jag mig upp! Tummen upp!
När jag kom hem så tvättade vi lite, sen har jag mest sovit. Var asskönt.

Funderar på att slänga ner julgrejerna nu i veckan, spyr bara att kolla på allt.
Det är roligt precis innan jul, sen blir man så less! Vill få upp alla fina grejer man fick i julklapp, ljuslyktor och grejer!
Måste även rensa ur skåpen i köket så man kan få lite ordning där.

Ne, ska väll gå och lägga ma och läsa ur boken Blondie.

Bjuder på ett par bilder från nyårs.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0