Underbart!

Nu kan jag meddela att vi äntligen är på väg att bli krya! Vi har legat halvdöa i soffan i flera dagar, vilket har varit väldigt drygt - faktiskt!

Imorse vaknade jag upp vid strax innan åtta och kände mig verken illamående eller febrig, wiiiiho! =) Wonderfull!
Gick upp och kollade klart på Vakna! Har nu hunnit duscha och ska strax göra mig iordning, så skönt att slippa mjukisbrallan en stund! Och att sminka sig, wiho! =)

Vi ska väll ner och handla lite hade jag tänkt! Sen efter handlingen blir det att plocka undan här hemma, för det ser ut som ett kaos, men kanske inte så konstigt, allt har bara ställts på hög. Men så blir det, men idag blir det ändring! :) Har verkligen energi idag känner jag!

Nehe, nu ska jag se vad mitt lilla hjärta vill (Gunvald), han tjuter och jamar, antingen är det matdags eller vill han bara ha uppmärksamhet. :)

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0