Sjuk - igen!

Och förkylningen fortsätter i sitt esse. Nu har den nog brytit ut helt.
Hostar och snörvlar och känner mig allmänt dåsig. Vill bara sova.
Men jobbade idag iallafall, man har ju inte riktigt råd att vara sjuk varje vecka (som jag nu har varit!).
Nu är jag iallafall ledig fram till måndag, så jag hoppas verkligen jag mår bättre då!

Imorgon är det min tjugoandra födelsedag. Tråkigt bara att jag inte är kry. Imorgon kommer mamma & P-g hit för att fira mig lite. Blir nog middag, får se om vi åker till Kalmar eller äter något i Nybro. Vi får helt enkelt se, beroende hur jag mår.

Annars så sov jag en stund förrut, när jag vaknade mådde jag lite bättre så jag satte igång med att städa här hemma. Så nu har jag dammsugt och skurat golven. Tio poäng till mig! 

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Grattis på födelsedagen och krya på dig! ta de lugnt hela helgen så ska du se att du är frisk till måndag =)

2011-02-23 @ 09:49:37
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vad skönt att veta att det faktiskt gör gott för ett förhållande & att det värsta bara är en stund i början . Jag har ju ändå Vidar som sällskap :)



Grattis på födelsedagen Jenny & Du får krya på dig , hoppa det går över så snart som det bara går !

2011-02-23 @ 10:56:09
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0