Kort klippt m. sidecut!

Nu är jag hemma från stan igen! Blev en liten promme dit, väldigt härligt väder må jag säga!
Hur som helst, på stan inhandlade jag en ny mascara - vilket verkligen behövdes, den jag har nu SUGER.
Efter det så tog vi en liten fika, så jag fick en liten impuls och klippte ma.
Så nu sitter jag här med någon random frilla, är superkort plus sidecut. Vågat.

Okej.. riktigt så var det inte. Jag klippte mig bara kortare.. och har nu mittbena istället. Fniss.

Nu ska jag steka lite korv till min man, sen hoppa in i duschen! För att göra mig iordning.. ska ju på middag ikväll med mina jobbarkompisar! :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Becca

BILD!!!!!!!!!!!!! :D

2011-02-09 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0