Kalmar!

Däckade strax efter 22 igår, så när mattias sa hejdå idag vid kvart över fem så var jag ändå rellativt pigg.
Men efter jag stigit upp kände jag av både halsen, snuvan och att jag kände mig febrig. Korrekt, hade en aning feber, men har inte riktigt tid med att.

Ska om en stund bege mig in till kalmar, Jessica skulle följt med, men hon gillade sin varma säng mycket mer (förstår henne verkligen! :). Så jag får åka in själv, men det var ju det jag hade tänkt från första början så :) Bussen (ja jag tar bussen!) går vid 07.07. Så ska snart börja bege mig, måste ta ut lite pengar med.

Efter läkarbesöket så åker jag nog direkt hem skulle jag tro, inge roligt att vara inne i kalmar vid den tiden.. och mindre roligt att vara där inne själv :)

Så är nog hemma runt tio tiden om allt går som planerat.

Önska mig lycka till! :)

Nehe, dags att borsta ut skatboet. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0