Fy vilket tråkigt ett.

Hej på er!

Jag har precis tagit ut äppelpajen ur ugnen. Snart kommer Marianne på besök, så jag slängde ihop en liten äppelpaj lite fort, hade ju ändå ett par äpplen som jag var tvungen att använda upp :)

Har försökt få tag i Jessica HELA förmiddagen. Hennes mobil är avstängd. Hua. Jag ogillar väldigt mycket när människor inte svarar, jag blir så orolig. :P Får alltid för mig det hemskaste scenariet.
Nåja, skulle inte förvåna mig om hon bara sover just nu.

Annars börjar jag komma lite mer överrens med min nya telefon. Det jobbiga är att skriva sms, är ju inte riktigt van med touch! Men man lär sig väll med tiden skulle jag tro.

Och förresten, Mattias åker iväg idag igen. Halv fyra åker han till Strömstad för att spendera veckan där. Tur han kommer hem till helgen igen! :)

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0