Från det ena till det andra..

Givetvis har jag drabbats av mensvärk, fruktansvärd mensvärk.
När allt kändes toppen, då drabbas man av nästa grej.
Men turligt nog har jag min underbara älskade vetekudde
Fast visst jag ska inte klaga, lite mensvärk är ju ingenting om man jämför med magsjukan jag nyss präglades av. Men jobbigt eré.

Förövrigt så var vi och handlade en snabbis idag. Det tog på Mattias krafter, han är inte riktigt kry än.
Nåväl, när vi parkerat träffade vi farmor & farfar, så vi pratade en stund. Trevligt.
Sen blev det lite snabb handling, mattias hade verken ork eller lust att handla inför hela helgen.
Men jag köpte iallafall nyponsoppa & glass som jag varit sugen på de senaste dagarna! Mumma!

Har inte riktigt hunnit med det jag skulle idag.. eller snarare orkat, energin tog slut. Men jag har iallafall diskat & lagat mat. Sen vilade vi en stund och lyssnade på p3. Är fortfarande mör och slut i kroppen efter alla sjukplågor.

Men imorgon är det Fredag! Då blir det mys med mitt hjärta som redan på söndag lämnar mig för att åka till Strömstad och jobba. Big suck, nu är jag ju van att ha han hemma på kvällarna.
Men förhoppningsvis kommer han hem till helgen, då jag har tagit ledigt, så vi kan hitta på något! (eftersom jag fyller år på onsdag!)

Nehe, nu ska jag kolla efter någon film. Vi hörs. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0